Opieka serwisowa | 
| W celu zapewnienia naszym Klientom maksymalnego komfortu pracy z systemami sprzedaży przygotowane zostały specjalne pakiety opieki serwisowej. Dzięki nim Użytkownicy otrzymują wsparcie na każdym etapie korzystania z naszego oprogramowania, począwszy od instalacji, poprzez bieżącą pracę, a na rozbudowie i aktualizacji kończąc. | W ramach pakietów serwisowych zapewniamy
|
| Skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów w oparciu o dedykowany zespół wysoko wykwalifikowanych specjalistów
|
| Indywidualne podejście do każdego Klienta dzięki zaawansowanym rozwiązaniom informatycznym, gdzie każde zgłoszenie jest rejestrowane i monitorowane
|
| Szybki czas reakcji, ograniczony do niezbędnego minimum przy wykorzystaniu różnorodnych kanałów komunikacji: Internet, poczta elektroniczna, telefon, faks. | | | | | | | | 
| Pakiet STANDARD Przysługuje bezpłatnie wraz z zakupem systemu dla Małych i Średnich Firm Biur Rachunkowych i Mikro Przedsiębiorstw. | Zakres pakietu STANDARD:
|
| aktualizacje systemu wynikające ze zmian w przepisach prawno-podatkowych
|
| prawo do bezpłatnych nowych wersji systemu przez okres trwania opieki serwisowej
|
| prawo do bezpłatnych ulepszeń pojawiających się w trakcie ważności pakietu
|
| prawo do korzystania z pomocy technicznej (drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną lub faxem) świadczonej przez firmę obsługującą Klienta
| 
| całodobowy dostęp do bazy wiedzy na stronach internetowych
| 
| prawo do 40% rabatu na przedłużenie pakietu o kolejne 12 miesięcy
| 
| prawo do 5% rabatu przy zakupie dodatkowych elementów systemu
| | 
| Opieka Serwisowa On-Line
| Z myślą o komforcie pracy naszych Klientów została uruchomiona nowoczesna usługa Opieki Serwisowej On-Line. Teraz każdy Użytkownik, posiadający stały dostęp do Internetu może skorzystać z bezpośredniego wsparcia naszych specjalistów. Usługa polega na tym, że pracownik MSM poprzez sieć Internet łączy się z komputerem Klienta i wykonuje czynności naprawcze bezpośrednio na nim. Połączenie jest dokonywane przy użyciu specjalnego programu, który otrzymuje Klient korzystający z usługi. Teraz niezależnie od lokalizacji Państwa przedsiębiorstwa nasi specjaliści w ciągu kilku minut mogą udzielić bezpośredniej pomocy w zakresie prac serwisowych dotyczących oprogramowania.
Zalety opieki serwisowej on-line:
| 
| Pomoc niezależna od miejsca położenia systemu (firmy) Klienta. | 
| Reakcja na zgłoszenie i uruchomienie pomocy w ciągu kliku minut. | 
| Wsparcie realizowane przez najwyższej klasy specjalistów MSM. | 
| Wysoka skuteczność. | 
| Niskie efektywne koszty usługi. | 
| Wyeliminowanie ryzyka długich przerw w pracy i kosztów z tym związanych. | Z opieki serwisowej on-line mogą korzystać wyłącznie firmy, które posiadają aktywny pakiet opieki serwisowej Standard.
|
| |
|
|